Ο ΟΑΕΔ εξέδωσε έναν χρήσιμο οδηγό με 5 ερωτήσεις
και απαντήσεις για την ανανέωση κάρτας ανεργίας προκειμένου να λύσει τις
απορίες των ενδιαφερομένων.
Αναλυτικά:
1. Κάθε πότε πρέπει να ανανεώνω το δελτίο ανεργίας;
Η ανανέωση του δελτίου ανεργίας γίνεται κάθε τρεις
μήνες από την αρχική εγγραφή ή την τελευταία ανανέωση αυτού, εντός διαστήματος
πέντε (5) εργασίμων ημερών πριν ή μετά την προβλεπόμενη λήξη ισχύος του
Δελτίου.
2. Πού μπορώ να ανανεώσω το Δελτίο ανεργίας;
Η ανανέωση του δελτίου ανεργίας γίνεται:
-είτε με αυτοπρόσωπη παρουσία του ενδιαφερομένου
στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)
-είτε με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω διαδικτύου με τη
χρήση κωδικών πρόσβασης
3. Πώς μπορώ να γίνω χρήστης των Ηλεκτρονικών
Υπηρεσιών του ΟΑΕΔ;
Για την ανανέωση του δελτίου ανεργίας μέσω
διαδικτύου θα πρέπει να πιστοποιηθείτε ως χρήστης στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες
του ΟΑΕΔ είτε:
-παραλαμβάνοντας Κλειδάριθμο από ένα Κέντρο
Προώθησης Απασχόλησης - ΚΠΑ ΟΑΕΔ (βλ. οδηγίες εγγραφής), είτε
-χρησιμοποιώντας τους κωδικούς σας από την Γενική
Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) (βλ. οδηγίες εγγραφής).
4. Είναι απαραίτητη η αυτοπρόσωπη παρουσία μου στα
ΚΕΠ για την ανανέωση του δελτίου μου; Μπορεί να γίνει η ανανέωση του δελτίου
μου με την επίδειξη σχετικής εξουσιοδότησης;
Για την ανανέωση του δελτίου ανεργίας μέσω ΚΕΠ
καθώς και για την έκδοση όλων των βεβαιώσεων των επιδοτούμενων ή μη ανέργων,
απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία του ενδιαφερομένου.
5. Τι θα πρέπει να προσκομίσω στα ΚΕΠ για την
ανανέωση του Δελτίου Ανεργίας;
Για την ανανέωση του δελτίου ανεργίας μέσω Κέντρων
Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) θα πρέπει να έχετε μαζί σας ΑΦΜ, ΑΜΚΑ και
αποδεικτικό ταυτοπροσωπίας (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, δίπλωμα
οδήγησης ή ασφαλιστικό βιβλιάριο).