Πρεμιέρα τη Δευτέρα 8 Ιουλίου για τις θερινές
εκπτώσεις και όπως σε κάθε άλλη περίοδο εκπτώσεων, είναι υποχρεωτική η αναγραφή
της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται
με έκπτωση ενώ επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού
έκπτωσης.
Για την εξυπηρέτησή τους, οι καταναλωτές μπορούν να
επικοινωνούν με την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή στο
1520.
Στόχοι της Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή είναι:
-Η προστασία του καταναλωτικού κοινού στο πλαίσιο
εφαρμογής του ν. 2251/1994 και ειδικότερα η προστασία των οικονομικών
συμφερόντων των καταναλωτών όσον αφορά συναλλαγές τους σε σχέση με την αγορά
καταναλωτικών αγαθών, αλλά και την παροχή υπηρεσιών.
-Η εύρυθμη λειτουργία της αγοράς και η καταστολή
των αθέμιτων εμπορικών πρακτικών προς όφελος τόσο των καταναλωτών όσο και του
υγιούς ανταγωνισμού των επιχειρήσεων.
-H παρακολούθηση και εποπτεία εφαρμογής της
νομοθεσίας για τη λειτουργία των Εταιρειών Ενημέρωσης Οφειλετών και την
προστασία της προσωπικής σφαίρας και προσωπικότητας των οφειλετών από αθέμιτες
πρακτικές είσπραξης των απαιτήσεων.
Η «αυλαία» των εκπτώσεων θα πέσει την Παρασκευή 31
Αυγούστου.