Ο υποψήφιος (κατά φαντασία) Περιφερειάρχης Ηπείρου
κος (e) Σπύρος Ριζόπουλος, στην εκπομπή
«ΒΗΜΑ για 2» της 23ης Μαΐου, στη διάρκεια συνέντευξης ερωτηθείς για την
(γιαγιούλα) του βίντεο με το νισάφ Αλέκο, μίλησε για Καχριμανοφύλακες.
Συγκεκριμένα για έναν χασάπη-ταβερνιάρη, ευεργετηθέντα από τον πατέρα του, που αντέδρασε και ειδοποίησε τον έναν εκ των τριών γιων της στην Αθήνα, για την κατάντια του κ. Υφαντή, πρωτοκλάσατου στελέχους του κ. Ριζόπουλου (και μορφωμένου δασκάλου) για το επίμαχο βίντεο.
Συγκεκριμένα για έναν χασάπη-ταβερνιάρη, ευεργετηθέντα από τον πατέρα του, που αντέδρασε και ειδοποίησε τον έναν εκ των τριών γιων της στην Αθήνα, για την κατάντια του κ. Υφαντή, πρωτοκλάσατου στελέχους του κ. Ριζόπουλου (και μορφωμένου δασκάλου) για το επίμαχο βίντεο.
Βέβαια δεν είχε τα κότσια να μας ονομάσει.
Έχουμε όμως ονοματεπώνυμο, είμαστε οι Αφοι Κακαράντζα, αντικείμενο εργασίας χασαποταβέρνα στους Κουκλιούς Πωγωνίου, που είναι και το χωριό της γιαγιούλας του βίντεο.
Έχουμε όμως ονοματεπώνυμο, είμαστε οι Αφοι Κακαράντζα, αντικείμενο εργασίας χασαποταβέρνα στους Κουκλιούς Πωγωνίου, που είναι και το χωριό της γιαγιούλας του βίντεο.
Το ερώτημα βέβαια που κυριαρχεί είναι γιατί δεν
πήγαν στην μητέρα τους για να γυρίσουν το βίντεο, αλλά διέσυραν μια γιαγιά και
βούηξε το χωριό μας και όλα τα περίχωρα.
Μπορεί ο επικοινωνιολόγος κος (e) Ριζόπουλος να
πέτυχε το σκοπό του (;;;) να έχει κάνει τα λαϊκ που ήθελε, αλλά στην κλειστή
κοινωνία ενός μικρού χωριού που ζούμε υπάρχουν ακόμη ηθικές αξίες που είναι
τρόπος ζωή για μας. Βέβαια για αυτόν και τους παρατρεχάμενους του είναι
πολυτέλεια και περνάνε απαρατήρητες, αρκεί να πετύχουν το σκοπό τους.
Το σημαντικότερο όμως για μας που πρέπει να
γνωρίζει ο κόσμος, είναι τα γεγονότα και η ουσία της υπόθεσης, τα οποία
αποκρύφτηκαν επιμελώς από τον κο (e)
Ριζόπουλο και τον περίγυρο του.
Όταν ο γιός της γιαγιούλας του ζήτησε να κατέβει το
βίντεο από αυτόν και τα φίλια ΜΜΕ γιατί διασυρόταν η μάνα του, ήλθε αντιμέτωπος
με μια απαράδεκτη συμπεριφορά.
Το ιστορικό
της γιαγιούλας έχει ως εξής.
Η γιαγιούλα και ο θανών σύζυγός της την εποχή 1965-1975 (προ Καχριμάνη δηλαδή) είχαν πάει στην Αυστραλία με την οικογένειά τους.
Στη συνέχεια επέστρεψαν στην Ελλάδα και άλλα παιδιά εργάζονται στην Αθήνα από επιλογή τους (και αυτό προ Καχριμάνη) και ένας δραστηριοποιείται στα Γιάννενα (επίσης προ Καχριμάνη) έως και σήμερα και εξ όσων γνωρίζουμε ζουν αξιοπρεπώς με τις οικογένειές τους.
Η γιαγιούλα και ο θανών σύζυγός της την εποχή 1965-1975 (προ Καχριμάνη δηλαδή) είχαν πάει στην Αυστραλία με την οικογένειά τους.
Στη συνέχεια επέστρεψαν στην Ελλάδα και άλλα παιδιά εργάζονται στην Αθήνα από επιλογή τους (και αυτό προ Καχριμάνη) και ένας δραστηριοποιείται στα Γιάννενα (επίσης προ Καχριμάνη) έως και σήμερα και εξ όσων γνωρίζουμε ζουν αξιοπρεπώς με τις οικογένειές τους.
Για όλα αυτά ποιος έφταιγε;
ΝΙΣΑΦΙ (στα τούρκικα), ΕΛΕΟΣ (στα Ελληνικά) κε (e) Ριζόπουλε.
ΝΙΣΑΦΙ (στα τούρκικα), ΕΛΕΟΣ (στα Ελληνικά) κε (e) Ριζόπουλε.
Τώρα για το ότι έχουμε ευεργετηθεί από τον πατέρα
σου, έχουμε να πούμε πως είσαι ο μόνος που κάνει προεκλογικό αγώνα με τη μνήμη
του πατέρα του. Αν κάτι λέει αυτό.
Πάντως δε νομίζουμε ότι είμαστε κληρονόμοι στη διαθήκη που σας άφησε. Γιατί εκτός από επισκέψεις ως πελάτη στο κρεοπωλείο μας, άλλη επαφή δεν είχαμε και δεν σας επιτρέπουμε να επιχειρείτε να δημιουργήσετε εντυπώσεις σε βάρος μας.
Εκτός αν μπερδευτήκατε από τους πολλούς… ευεργετηθέντες (αλήθεια πώς;) από τον πατέρα σας που βάλατε στο συνδυασμό σας και συμπεριλάβατε κι εμάς κατά λάθος μέσα σε αυτούς.
Πάντως δε νομίζουμε ότι είμαστε κληρονόμοι στη διαθήκη που σας άφησε. Γιατί εκτός από επισκέψεις ως πελάτη στο κρεοπωλείο μας, άλλη επαφή δεν είχαμε και δεν σας επιτρέπουμε να επιχειρείτε να δημιουργήσετε εντυπώσεις σε βάρος μας.
Εκτός αν μπερδευτήκατε από τους πολλούς… ευεργετηθέντες (αλήθεια πώς;) από τον πατέρα σας που βάλατε στο συνδυασμό σας και συμπεριλάβατε κι εμάς κατά λάθος μέσα σε αυτούς.
Διακρίναμε και μια ειρωνεία (;) ως προς τα
επαγγέλματά μας.
Εμείς κε (e) Ριζόπουλε, ζούμε 365 μέρες στο χωριό όλα μας τα χρόνια, δραστηριοποιούμαστε και μεγαλώνουμε τα παιδιά μας στο χωριό και δεν ήρθαμε ως αλεξιπτωτιστές όπως εσύ για έναν συγκεκριμένο σκοπό και ούτε ντρεπόμαστε για τις εργασίες μας.
Η χασαποταβέρνα λειτουργεί από το 1950 και έως σήμερα πέρασαν τρεις γενιές της οικογένειάς μας, που τι διέπουν οι ίδιες κοινωνικές και ηθικές αρετές που σε συνάρτηση με τον επαγγελματισμό μας, είναι η συνταγή της επιτυχίας μας.
Εμείς κε (e) Ριζόπουλε, ζούμε 365 μέρες στο χωριό όλα μας τα χρόνια, δραστηριοποιούμαστε και μεγαλώνουμε τα παιδιά μας στο χωριό και δεν ήρθαμε ως αλεξιπτωτιστές όπως εσύ για έναν συγκεκριμένο σκοπό και ούτε ντρεπόμαστε για τις εργασίες μας.
Η χασαποταβέρνα λειτουργεί από το 1950 και έως σήμερα πέρασαν τρεις γενιές της οικογένειάς μας, που τι διέπουν οι ίδιες κοινωνικές και ηθικές αρετές που σε συνάρτηση με τον επαγγελματισμό μας, είναι η συνταγή της επιτυχίας μας.
Εσείς κε (e) Ριζόπουλε όχι στην Αμερική που πήγατε,
αλλά και σε άλλον πλανήτη να πάτε αυτές τις αξίες δεν πρόκειται ποτέ να τις
εμπεδώσετε.
Απόδειξη ο χειρισμός σας απέναντι σε αυτή τη
γιαγιούλα, που είναι ο απόλυτος ξεπεσμός και αποδεικνύεις πόσο «τζάμπα μάγκας»
είσαι τελικά.
Κουκλιοί
24 Μαΐου 2019
ΘΑΝΑΣΗΣ
ΚΑΙ ΝΙΚΟΣ ΚΑΚΑΡΑΝΤΖΑΣ