Από τη
Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας της Π.Ε. Ιωαννίνων, ανακοινώνεται ότι η έκδοση και η θεώρηση Δελτίων μετακίνησης ΑμεΑ
θα πραγματοποιείται από την από 05 Νοεμβρίου 2018 έως 31 Δεκεμβρίου 2018 {Γραφείο 131, στo ισόγειο της Περιφέρειας
Ηπείρου (πρώην Νομαρχίας) τηλέφωνο για πληροφορίες 2651087131
Ώρες
εξυπηρέτησης κοινού: για προσκόμιση δικαιολογητικών: 8:00 με 13:00 για παραλαβή
των δελτίων: την επόμενη της κατάθεσης των δικαιολογητικών
Οι
δικαιούχοι μπορούν επίσης να απευθύνονται και στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
(ΚΕΠ) της περιοχής τους.
ΠΗΓΗ: www.php.gov.gr