Τα τουριστικά πρακτορεία αποτελούν συνήθως το πρώτο
βήμα για τη διοργάνωση ενός ταξιδιού και των διακοπών όλων μας. Ορισμένες
φορές, όμως, στις συναλλαγές μας παρατηρούνται και προβλήματα:
- Αλλαγή ξενοδοχείου ή επιπέδου στο δωμάτιο του
ξενοδοχείου.
- Ακύρωση πτήσης.
- Έκδοση υπεράριθμων εισιτηρίων.
Για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που
δημιουργούνται στις σχέσεις με το πρακτορείο, καλό είναι να γνωρίζουμε και να
προσέχουμε τα εξής:
- Tους όρους της σύμβασης με το πρακτορείο και τι
προβλέπεται σε περίπτωση ακύρωσης της συμφωνίας.
- Tο πρακτορείο να είναι ενημερωμένο μέλος των
αρμοδίων επαγγελματικών ενώσεων ώστε να ακολουθεί τους κανόνες που ισχύουν στην
αγορά.
- Αν το πρακτορείο εφαρμόζει όλους τους κανόνες
ασφαλείας, που ορίζονται από τους κανονισμούς για τη διοργάνωση ταξιδιών και
λοιπών δραστηριοτήτων.
- Σε περίπτωση που οι συμφωνίες γίνονται μέσω του
διαδικτύου να διαβάζουμε τους όρους, προσέχοντας εάν το ηλεκτρονικό κατάστημα
είναι φερέγγυο.
- Σε περίπτωση εξαπάτησης ή αθέτησης της συμφωνίας,
να επικοινωνούμε άμεσα και να καταγγέλλουμε το γεγονός με τη Γραμμή Καταναλωτή
(1520) ή το Κέντρο Παραπόνων του ΕΟΤ (1571) μπορείτε επίσης να απευθύνεστε στο Ινστιτούτο
Προστασίας Καταναλωτών Ηπείρου, τηλ/φάξ 26510-65178 e.mail: inpka.hp@gmail.com