Η μάχη
με το χρόνο συνεχίζεται στα εργοτάξια της Ιόνιας Οδού όμως το πρόβλημα των
απαλλοτριώσεων παραμένει. Παρότι βρισκόμαστε 14 μήνες πριν την επίσημη λήξη
προθεσμίας του έργου και τη λήξη χρηματοδότησης του ΕΣΠΑ, υπάρχουν ακόμα άλυτα
τα θέματα με τις απαλλοτριώσεις.
Έτσι
στο τμήμα Μεσολόγγι-Μενίδι που θεωρείται το πιο ώριμο κατασκευαστικά έχουμε το
παράδοξο να είναι το ένα ρεύμα σχεδόν ολοκληρωμένο (προς Ιωάννινα), το ρεύμα
προς Αντίρριο να είναι κάπως πιο πίσω αλλά να υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες
απαλλοτριώσεις που κολλάνε την ολοκλήρωση του τμήματος και θέτουν σε κίνδυνο
τις ασφυκτικές προθεσμίες.
Χαρακτηριστικά
αναφέρουμε ακίνητο εταιρείας ιχθυοτροφείου που παραμένει στο συγκεκριμένο τμήμα
που παραμένει σε εκκρεμότητα. Η συγκεκριμένη περίπτωση είναι από τις πιο
τρανταχτές καθώς πρόκειται για επαγγελματικό ακίνητο που χρησιμοποιείται και
δεν μπορεί να γίνει επίταξη όπως θα μπορούσε να γίνει σε ένα απλό οικόπεδο.
Τα
καμπανάκια πρέπει να σημάνουν το γρηγορότερο στο Υπουργείο Υποδομών για να
κινητοποιηθεί η αρμόδια υπηρεσία. Να θυμίσουμε πως η αρχική σύμβαση της Ιόνιας
Οδού υπεγράφη στις 19 Δεκεμβρίου 2006 και στο κείμενο υπήρχε η παράγραφος που
όριζε την παράδοση των χώρων σε 6 μήνες.
9
χρόνια μετά η ιστορία των απαλλοτριώσεων παραμένει βάσανο για την εξέλιξη του
έργου και με το χρόνο να κυλά αμείλικτος.
Στα
θετικά ο μέχρι τώρα βατός χειμώνας που έχει επιτρέψει στις κατασκευές να
προχωρούν ενώ και η συνεχόμενη ροή χρημάτων έχει δημιουργήσει μία θετική εικόνα
στο έργο.
ΠΗΓΗ: www.ypodomes.com