Τι θα πρέπει να περιλαμβάνει η αίτηση
Ανάμεσα
στις νέες υπηρεσίες που θα παρέχουν τα Κέντρα Εξυπηρέτησης πολιτών είναι και η
έκδοση Αποδεικτικού Φορολογικής Ενημερότητας, με μία απλή διαδικασία.
Έπειτα
από την υπογραφή της σχετικής υπουργικής απόφασης του υφυπουργού Οικονομικών κ.
Γιώργου Μαυραγάνη και του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκου
Μητσοτάκη, αυτό θα είναι δυνατό μετά από αίτηση του ενδιαφερόμενου πολίτη ή του
νόμιμα εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου, όπως αναφέρει το «Βήμα».
Η
αίτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει:
Αν
υποβάλλεται από φυσικό πρόσωπο, ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, Αριθμό Φορολογικού
Μητρώου, διεύθυνση επαγγέλματος και κατοικίας, αριθμό δελτίου αστυνομικής
ταυτότητας ή διαβατηρίου, αν πρόκειται για αλλοδαπούς,
Αν
υποβάλλεται από νομικό πρόσωπο, επωνυμία, διεύθυνση και Αριθμό Φορολογικού
Μητρώου,
Το
σκοπό για τον οποίο ζητείται,
Το
φορέα στον οποίο θα κατατεθεί,
Το
ακίνητο το οποίο θα μεταβιβαστεί ή επί του οποίου θα συσταθεί εμπράγματο
δικαίωμα, εάν ζητείται για μεταβίβαση ακινήτου ή σύσταση εμπραγμάτου
δικαιώματος επ' αυτού,
Τα
στοιχεία του τίτλου πληρωμής, εάν ζητείται για είσπραξη χρημάτων.