Τα
μοριοδοτούμενα κριτήρια των υποχρεωτικών μεταθέσεων
Σε
περιπλανώμενους φαντάρους θα μετατραπούν οι εκπαιδευτικοί σύμφωνα με τους
αιρετούς του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου κ. Κορδή και κα Αναγνώστη.
Ιδιαίτερη
αναφορά γίνεται στην στο άρθρο 5 παράγραφο 3 που αναφέρει:
«Στις
κενές θέσεις όπου κανείς εκπαιδευτικός δεν επιθυμεί να μετατεθεί, μετατίθενται
οι εξ' ολοκλήρου υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί της γεωγραφικά και συγκοινωνιακά
πλησιέστερης περιοχής μετάθεσης και μεταξύ αυτών που ανήκουν σε περιοχές ίσης
απόστασης από την περιοχή που βρίσκονται οι κενές θέσεις, προτάσσονται όσοι
βρίσκονται σε χαμηλότερη θέση στον οικείο πίνακα υποχρεωτικής μετάθεσης
πανελλαδικής εμβέλειας».
Οι
δυο αιρετοί υποστηρίζουν ότι με το εν λόγω άρθρο ξεκαθαρίζεται ότι ακόμη και να
συναινέσει ο υπεράριθμος εκπαιδευτικός στην υποχρεωτική μετάθεση αλλά
εξακολουθούν να υπάρχουν κενά π.χ. στις Κυκλάδες ή τα Δωδεκάνησα, οι
προτιμήσεις «πάνε περίπατο», ιδιαίτερα για όσους είναι χαμηλά στον πίνακα
υποχρεωτικής μετάθεσης.
Παράλληλα
κατακρίνουν το γεγονός ότι της επιχειρούμενης διάσπασης του κλάδου σε «παλιούς»
και «νέους», ένα από τα βασικά κριτήρια κατάταξης στους υπεράριθμους είναι τα
έτη υπηρεσία σας (όσοι δεν έχουν συμπληρώσει 12 χρόνια υπηρεσίας). Επίσης
σχολιάζουν και το χρονικό πλαίσιο ανακοίνωσης των πινάκων υποχρεωτικής
μετάθεσης. Όπως αναφέρεται στο ΠΔ οι οριστικοί πίνακες κυρώνονται το αργότερο
έως τις 15 Ιουνίου κάθε έτος.
Οι
δυο αιρετοί θεωρούν παράλογο να ανακοινώνονται τόσο νωρίς οι πίνακες
υποχρεωτικής μετάθεσης την ώρα που όπως έχει αποδείξει η εκπαιδευτική
πραγματικότητα, κάθε Σεπτέμβρη, όχι μόνο τοποθετούνται στα σχολεία όσοι είναι
στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, αλλά εμφανίζονται και νέα κενά. Οι 14.000 αναπληρωτές που
εργάζονται αυτή τη στιγμή στις δομές του Υπουργείου Παιδείας, αποτελούν μια αδιάψευστη
απόδειξη.
Οι
κ. Κορδής και κα Αναγνώστη παρουσιάζουν αναλυτικά τα κριτήρια μετάθεσης και
μοριοδότησης για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις που εφαρμόζονται για πρώτη φορά
στους εκπαιδευτικούς. Αυτά καθορίζονται στο άρθρο 6
Ειδικότερα:
«1.
Για την κατάταξη των ολικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών στους πίνακες υποχρεωτικών
μεταθέσεων εφαρμόζονται τα κριτήρια και η αποτίμηση τους που προβλέπονται στις
περιπτώσεις α), γ) και δ) της παραγράφου 1 και στις παραγράφους 3, 4, 7 και 8
του άρθρου 16 π.δ. 50/1996, καθώς και στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 5 του
άρθρου 30 και στην παράγραφο 2 του άρθρου 31 του ν. 3848/2010.
Τι
ορίζουν τα εδάφια αυτά:
Άρθρο
16 του ΠΔ 50: Κριτήρια για μεταθέσεις
α)
η συνολική προϋπηρεσία
γ)
οι οικογενειακοί λόγοι
δ)
οι συνθήκες διαβίωσης
Άρθρο
16 παρ.3: « Ως συνολική υπηρεσία λαμβάνεται ο χρόνος πραγματικής υπηρεσίας στα
σχολεία ή σχολές της δημόσιας εκπαίδευσης του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και
Θρησκευμάτων. Ως χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας για κάθε
εκπαιδευτικό θεωρείται:
α)
Ο συνολικός χρόνος από την ημερομηνία δημοσίευσης στην Εφημερίδα της
Κυβερνήσεως του διορισμού του μέχρι 31 Αυγούστου του έτους κατά το οποίο
διενεργούνται οι μεταθέσεις, εφόσον ανέλαβαν υπηρεσία εντός του μηνός
Σεπτεμβρίου. Για όσους ανέλαβαν υπηρεσία μετά την 30ή Σεπτεμβρίου η συνολική
υπηρεσία τους υπολογίζεται από την ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας.
β)
Ο χρόνος εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού, η υπηρεσία
σε ξένα σχολεία στα οποία δίδαξαν σε τάξεις ή τμήμα ελληνοπαίδων καθώς και η
υπηρεσία σε ελληνικά σχολεία της Κύπρου εφόσον σε κάθε περίπτωση λαμβάνεται
υπόψη για μισθολογική εξέλιξη κατά τις κείμενες διατάξεις.
γ)
Ο χρόνος που οι εκπαιδευτικοί υπηρέτησαν στη δημόσια ή ιδιωτική Α/θμια ή Β/θμια
εκπαίδευση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου.
δ)
Ο χρόνος εκπαιδευτικής υπηρεσίας που προσφέρθηκε στο δημόσιο με ωριαία
αντιμισθία. Ο χρόνος αυτός υπολογίζεται με κλάσμα που έχει αριθμητή τις
προσφερθείσες ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας και παρονομαστή το υποχρεωτικό
ωράριο διδασκαλίας που ισχύει κατά το χρόνο υπολογισμού των μονάδων μετάθεσης
για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς της αντίστοιχης βαθμίδας εκπαίδευσης.
ε)
Ο χρόνος εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε εκπαιδευτικά ιδρύματα τις τριτοβάθμιας
εκπαίδευσης της ημεδαπής, εφόσον αυτός λαμβάνεται υπόψη για μισθολογική
εξέλιξη.
Άρθρο
16 παρ. 4: «Ο συνολικός χρόνος πραγματικής υπηρεσίας των εκπαιδευτικών
εκφράζεται σε έτη και μήνες. Χρόνος ίσος ή μεγαλύτερος των δεκαπέντε (15)
ημερών, υπολογίζεται ως πλήρης μήνας, ενώ σε αντίθετη περίπτωση δεν λαμβάνεται
υπόψη. Όπου κατά τον υπολογισμό των μονάδων μετάθεσης ως συνολική υπηρεσία
προκύπτει αριθμός με δεκαδικό μέρος, διατηρούνται μόνο τα δύο πρώτα ψηφία του.
Οι μονάδες μετάθεσης από τη συνολική υπηρεσία προσδιορίζονται με συντελεστή δύο
(2) για κάθε χρόνο υπηρεσίας.
Άρθρο
16 παρ. 7 & 8: «Οι μονάδες μετάθεσης για οικογενειακούς λόγους υπολογίζονται
ως εξής:
α)
Οι έγγαμοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν τέσσερις (4) μονάδες μετάθεσης. Ίδιο αριθμό
μονάδων λαμβάνουν και οι σε χηρεία εκπαιδευτικοί που έχουν άγαμα ανήλικα ή
σπουδάζοντα παιδιά (φυσικά, θετά η αναγνωρισμένα).
β)
Οι εκπαιδευτικοί που έχουν άγαμα ανήλικα ή σπουδάζοντα παιδιά (φυσικά, θετά η
αναγνωρισμένα) λαμβάνουν τέσσερις (4) μονάδες μετάθεσης για το πρώτο παιδί,
τέσσερις (4) για το δεύτερο, έξι (6) για το τρίτο και επτά (7) μονάδες για κάθε
ένα από τα υπόλοιπα παιδιά.
Ως ανήλικα θεωρούνται τα παιδιά που δεν έχουν
υπερβεί το 18ο έτος της ηλικίας τους και ως σπουδάζοντα όσα φοιτούν σε ανώτερες
ή ανώτατες δημόσιες σχολές του εσωτερικού ή ισότιμες του εξωτερικού, εφόσον δεν
έχουν υπερβεί το 25ο έτος της ηλικίας τους, δεν βρίσκονται στο τελευταίο
εξάμηνο ή έτος σπουδών ή δεν φοιτούν για απόκτηση δεύτερου πτυχίου ή
μεταπτυχιακού τίτλου. Για την απόδειξη αυτών απαιτείται πιστοποιητικό Δήμου ή
Κοινότητας ή του οικείου εκπαιδευτικού ιδρύματος κατά περίπτωση.
Ως
ημερομηνία συμπλήρωσης του 18ου ή του 25ου έτους της ηλικίας θεωρείται η 31η
Δεκεμβρίου του έτους κατά το οποίο πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις.
8.
Οι εκπαιδευτικοί της Α/θμιας και της Β/θμιας Εκπαίδευσης λαμβάνουν μονάδες
μετάθεσης ανάλογα με τις συνθήκες διαβίωσης στην έδρα λειτουργίας των σχολείων
όπου υπηρέτησαν ή υπηρετούν.
Οι εκπαιδευτικοί που προέρχονται από μετάταξη από
την Α/θμια ή Β/θμια εκπαίδευση ή από την εκκλησιαστική εκπαίδευση λαμβάνουν τις
μονάδες μετάθεσης της πλησιέστερης σχολικής μονάδας που υπηρετούσαν μέχρι την
ημερομηνία δημοσίευσης της απόφασης μετάταξής τους.
Οι
μονάδες μετάθεσης για το κριτήριο αυτό υπολογίζονται με βάση τα εξής:
α)
Οι Σχολικές Μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης κατατάσσονται σε δέκα (10)
κατηγορίες, τις Α, Β, Γ, Δ, Ε, ΣΤ, Ζ, Η, Θ και Ι, με απόφαση του Υπουργού
ΕΘνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από πρόταση των αρμοδίων κεντρικών
υπηρεσιακών συμβουλίων τα οποία λαμβάνουν υπόψη και τη γνώμη των δευτεροβάθμιων
συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών και τις εισηγήσεις των
περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων αυτών οι οποίες διαμορφώνονται σε
συνεργασία με τα αρμόδια πρωτοβάθμια συνδικαλιστικά όργανα με βάση τα παρακάτω
κριτήρια:
(i)
τον πληθυσμό της έδρας των σχολείων,
(ii)
τις συνθήκες διαβίωσης εκεί των εκπαιδευτικών
(iii)
την οργανικότητα
(iν)
την απόστασή τους από την έδρα του Νομού,
(ν)
τις συγκοινωνιακές συνθήκες
και
(νi) το υψόμετρο.
Για
το σκοπό αυτό ο Υπουργός δύναται να τάξει εύλογη προθεσμία για την υποβολή των
σχετικών εισηγήσεων καθώς και για τη διατύπωση γνώμης από τις δευτεροβάθμιες
συνδικαλιστικές οργανώσεις.
Μετά
την παρέλευση άπρακτης της παραπάνω προθεσμίας η κατάταξη των σχολείων σε
κατηγορίες γίνεται ύστερα από πρόταση των αρμοδίων κεντρικών υπηρεσιακών
συμβουλίων.
β)
Οι σχολικές μονάδες που καταργήθηκαν πριν από την έναρξη ισχύος αυτού του Π.Δ.
θεωρείται ότι ανήκουν στην κατηγορία της πλησιέστερης λειτουργούσας σχολικής
μονάδας ίδιας βαθμίδας.
γ)
Οι μονάδες μετάθεσης για το κριτήριο αυτό υπολογίζονται με βάση το χρόνο
πραγματικής υπηρεσίας σε κάθε σχολική μονάδα και την κατηγορία στην οποία
ανήκει η σχολική μονάδα.
δ)
Ο χρόνος υπηρεσίας εκφράζεται σε έτη και μήνες. Χρόνος ίσος ή μεγαλύτερος των
δεκαπέντε (15) ημερών λογίζεται ως πλήρης μήνας, ενώ σε αντίθετη περίπτωση
παραλείπεται. Για κάθε έτος υπηρεσίας σε σχολεία Α, Β, Γ, Δ, Ε, ΣΤ, Ζ, Η, Θ και
Ι κατηγορίες υπολογίζονται 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 και 10 μονάδες μετάθεσης
αντίστοιχα.
ε)
Για τους εκπαιδευτικούς της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης που υπηρέτησαν ή
υπηρετούν σε άλλες υπηρεσίες, εκτός σχολείων, ο χρόνος της υπηρεσίας σε αυτές
θεωρείται ότι διανύθηκε σε σχολείο της έδρας των υπηρεσιών.
στ)
Για τα μέλη των πρωτοβάθμιων, εφόσον ανήκουν οργανικά σε Νομό που εκλέγονται,
των δευτεροβάθμιων και τριτοβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων και τους
αιρετούς εκπροσώπους των εκπαιδευτικών στα υπηρεσιακά συμβούλια καθώς και για
τους εκπαιδευτικούς που αποσπώνται και υπηρετούν στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας,
στον Πρόεδρο της Βουλής, στην Κ.Υ. του ΥΠ.Ε.Π.Θ. στις διευθύνσεις και τα
γραφεία εκπαίδευσης, καθώς και στα γραφεία Φυσικής Αγωγής, ο χρόνος απόσπασης
θεωρείται ότι διανύθηκε στην οργανική τους θέση για κάθε περίπτωση. Το ίδιο
ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς που καλούνται σε επιμόρφωση ή μετεκπαίδευση
καθώς και για τους εκπαιδευτικούς που αποσπώνται βάσει ειδικών διατάξεων από
τις οποίες προβλέπεται ότι ο χρόνος απόσπασής τους θεωρείται ότι διανύθηκε στην
οργανική τους θέση.
ζ)
Οι εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαν ή υπηρετούν σε άλλα σχολεία ως διευθυντές ή
υποδιευθυντές ή υπεύθυνοι τομέων Σ.Ε.Κ. λαμβάνουν τις μονάδες της θέσης στην
οποία άσκησαν ή ασκούν τα καθήκοντά τους. Εκπαιδευτικοί που ασκούν καθήκοντα
προϊσταμένου διεύθυνσης ή γραφείου εκπαίδευσης λαμβάνουν τις μονάδες της
πλησιέστερης προς την υπηρεσία σχολικής μονάδας.
η)
Οι εκπαιδευτικοί της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης που υπηρέτησαν ή υπηρετούν
παράλληλα σε σχολεία διαφορετικής κατηγορίας, λαμβάνουν τις μονάδες της
κατηγορίας των σχολείων, που υπηρέτησαν με βάση την εβδομάδα των πέντε ημερών.
θ)
Ο χρόνος εκπ/κών και λοιπών αδειών με αποδοχές ή χωρίς αποδοχές, εφόσον σύμφωνα
με την ισχύουσα νομοθεσία θεωρείται πραγματική υπηρεσία, υπολογίζεται για τη
χορήγηση μονάδων μετάθεσης συνολικής υπηρεσίας. Ο χρόνος που αφορά αναρρωτικές
άδειες με ή χωρίς αποδοχές (άρθρα 108-113 Υ.Κ. Π.Δ. 611 / 75), άδειες κύησης
και λοχείας και κυοφορίας θεωρείται ότι διανύθηκε στην οργανική θέση του
εκπαιδευτικού εκτός εάν πριν από τη χορήγηση της άδειας o εκπαιδευτικός είχε
αποσπαστεί σε άλλο σχολείο οπότε λαμβάνει τις μονάδες μετάθεσης του σχολείου
στο οποίο αποσπάστηκε. Ο χρόνος άδειας εκπ/κής με αποδοχές θεωρείται ότι
διανύθηκε σε σχολείο Α΄ κατηγορίας.
ι)
Ο χρόνος απόσπασης των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και της Β/θμιας εκπαίδευσης σε
αναγνωρισμένα ελληνικά σχολεία του εξωτερικού θεωρείται ότι διανύθηκε σε
σχολεία Α΄ κατηγορίας για την Ευρώπη, της Β΄ κατηγορίας για την Αμερική και της
Γ' κατηγορίας για τις υπόλοιπες χώρες.
ια)
Όταν ο εκπαιδευτικός υπηρετεί διαδοχικά σε σχολεία της ίδιας κατηγορίας, ο
χρόνος λογίζεται ενιαίος.
Άρθρο
30 παρ. 5 του Ν. 3848: «Οι μονάδες μετάθεσης για τη συνολική υπηρεσία των
εκπαιδευτικών, όπως αυτή καθορίζεται με τις παραγράφους 3 και 4 του άρθρου 16
του π.δ. 50/1996, προσδιορίζονται με συντελεστή δυόμισι για κάθε έτος
υπηρεσίας. Οι μονάδες μετάθεσης για εντοπιότητα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην
παράγραφο 9 του άρθρου 16 του ίδιου διατάγματος, ορίζονται σε τέσσερις».
Άρθρο
31 παρ. 2 του Ν. 3848: « Σε κάθε περίπτωση απόσπασης ως μονάδες μετάθεσης
υπολογίζονται οι προβλεπόμενες για τη σχολική μονάδα στην οποία αποσπάται ο
εκπαιδευτικός. Προκειμένου για απόσπαση σε άλλη υπηρεσία, φορέα ή νομικό
πρόσωπο υπολογίζονται οι προβλεπόμενες για την πλησιέστερη σχολική μονάδα.
Κατ’
εξαίρεση ως μονάδες μετάθεσης των εκπαιδευτικών, που αποσπώνται στην Κεντρική
Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, στις
Περιφερειακές Διευθύνσεις, Διευθύνσεις και Γραφεία Εκπαίδευσης υπολογίζονται οι
προβλεπόμενες για την πλησιέστερη σχολική μονάδα και επιπλέον δύο μονάδες
μετάθεσης για κάθε έτος. Η περίπτωση στ΄ της παραγράφου 8 του άρθρου 16 του
π.δ. 50/1996, καθώς και κάθε διάταξη που ρυθμίζει διαφορετικά το θέμα αυτό
καταργείται».
Στους
πίνακες υποχρεωτικών μεταθέσεων δεν κατατάσσονται:
α)
οι εκπαιδευτικοί που εμπίπτουν στις προβλέψεις της παραγράφου 1 του άρθρου 13
του π.δ. 50/1996 και
β)
τα στελέχη της εκπαίδευσης σύμφωνα με τις διατάξεις του Κεφαλαίου Β΄ του ν.
3848/2010 κατά τη διάρκεια της θητείας τους. Πιο αναλυτικά:
Άρθρο
13 παρ. 1 του ΠΔ 50 : « Ειδικές κατηγορίες μετάθεσης
1.
Κατά τις μεταθέσεις και τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών λειτουργών μετατίθενται
ή τοποθετούνται, κατά προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους:
α)
Οι εκπαιδευτικοί που έχουν παιδιά τα οποία χρειάζονται ειδική θεραπευτική αγωγή
ή εκπαίδευση και είναι τυφλά, κωφά ή βαρήκοα, αυτιστικά, σπαστικά ή πάσχουν από
μεσογειακή αναιμία, που χρήζει μεταγγίσεων αίματος, λευχαιμία, αιμορροφιλία.
Χρόνια νεφρική ανεπάρκεια σε στάδιο αιμοκάθαρσης, AIDS, σύνδρομο DOWN και
σκλήρυνση κατά πλάκας τετραπληγικής ή παραπληγικής μορφής καρκίνο σε
μεταστατικό στάδιο και νόσο του Grohn. Για την απόδειξη των λόγων αυτών
απαιτείται βεβαίωση Β/θμιας Υγειονομικής Επιτροπής στην οποία θα εκτίθεται και
το ιστορικό της ασθένειας.
β)
Οι εκπαιδευτικοί που έχουν τέσσερα ή περισσότερα άγαμα παιδιά, τα οποία δεν
έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους. Στο σύνολο των παιδιών
υπολογίζονται και όσα φοιτούν σε ανώτατες ή ανώτερες δημόσιες σχολές του
εσωτερικού ή ισότιμες του εξωτερικού, εφόσον αυτά δεν έχουν υπερβεί το 25ο έτος
της ηλικίας τους, δεν βρίσκονται στο τελευταίο εξάμηνο ή έτος σπουδών ή δεν
φοιτούν για απόκτηση δεύτερου πτυχίου ή μεταπτυχιακού τίτλου. Ως ημερομηνία
συμπλήρωσης του 18ου ή 25ου έτους της ηλικίας θεωρείται η 31 η Δεκεμβρίου του
έτους κατά το οποίο πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις.
γ)
Οι εκπαιδευτικοί που οι ίδιοι ή οι σύζυγοί τους πάσχουν από μεσογειακή αναιμία
που χρήζει μεταγγίσεων αίματος, λευχαιμία, αιμορροφιλία, χρόνια νεφρική
ανεπάρκεια σε στάδιο αιμοκάθαρσης, AIDS και σκλήρυνση κατά πλάκας τετραπληγικής
ή παραπληγικής μορφής καρκίνο σε μεταστατικό στάδιο και νόσο του Grohn. Για την
απόδειξη των λόγων αυτών απαιτείται βεβαίωση Β/θμιας Υγειονομικής Επιτροπής
στην οποία θα εκτίθεται και το ιστορικό της ασθένειας».
Οι
αιρετοί κλείνουν το κείμενό τους τονίζοντας ότι «μετά τις απολύσεις των
εκπαιδευτικών στις 22 Μάρτη, το επόμενο βήμα θα είναι η κατασκευή χιλιάδων
«πλεοναζόντων» εκπαιδευτικών μέσα από όλα τα μέτρα και τις ρυθμίσεις που
επιβλήθηκαν το προηγούμενο διάστημα:
1.
Συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολικών μονάδων. Μόνο για το 2014 ο προϋπολογισμός
μιλά για 1.676!
2.
Συμπτύξεις τμημάτων με αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα.
3.
Κατάργηση ή υποβάθμιση μαθημάτων και υποστηρικτικών εκπαιδευτικών δομών.
4.
Νέα (;) αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών.
5.
Τέλος είναι πολύ πιθανό να κατατεθεί και η τροπολογία που αλλάζει το καθεστώς
οργανικότητας στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Οι
δυο αιρετοί υποστηρίζουν ότι «η εφαρμογή των πιο πάνω μέτρων προδιαγράφει τη
δημιουργία χιλιάδων πλεοναζόντων, την κατάργηση οργανικών θέσεων και
προετοιμάζει τη νέα "δεξαμενή κινητικότητας" για το επόμενο διάστημα.
Όπως αποδείχτηκε και στην περίπτωση της διαθεσιμότητας, η διάλυση των
εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών έχει δραματικές επιπτώσεις και στην
εκπαιδευτική διαδικασία».
Τέλος
καλούν τους εκπαιδευτικούς να αγωνιστούν για να ανατρέψουν τα εν λόγω μέτρα.