Το έργο θεωρείται πολύ σημαντικό
Από το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων προωθείται σε οριστικό στάδιο η μελέτη σύνδεσης της Ιόνιας Οδού από τον Α/Κ Φιλιππιάδας μέχρι την παραλιακή οδό Α/Κ Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας, στη θέση Φραξήλα.
Μετά τη συνεργασία που είχε ο αναπληρωτής υπουργός Σταύρος Καλογιάννης με τον Βουλευτή Πρέβεζας Δημήτρη Τσουμάνη, υπηρεσιακούς παράγοντες, τους μελετητές του έργου και τοπικούς φορείς αποφασίστηκε η εκπόνηση οριστικής μελέτης τετράιχνου αυτοκινητόδρομου με διαχωριστική νησίδα, για τον συγκεκριμένο άξονα.
Πέραν του ανισόπεδου κόμβου (Α/Κ) της Ιόνιας Οδού, στο ύψος της Φιλιππιάδας, ο οποίος θα μελετηθεί και θα κατασκευαστεί απο τον ανάδοχο της Ιόνιας Οδού, στο πλαίσιο της σύμβασης παραχώρησης, θα μελετηθούν ο ανισόπεδος κόμβος (Α/Κ) γέφυρας Καλογήρου και ο ανισόπεδος κόμβος (Α/Κ) Πρέβεζας-Ηγουμενίτσας (θέση Φραξήλα) με τετράιχνη διατομή.
Επίσης θα μελετηθούν σε νέα χάραξη, τετράιχνης διατομής, το τμήμα από την Ιόνια Οδό έως την γέφυρα Καλογήρου και το τμήμα από τον κόμβο Θεσπρωτικού έως τα όρια του Λούρου (παράκαμψη Λούρου).
Η υπόλοιπη οδική αρτηρία αναβαθμίζεται σε αυτοκινητόδρομο τετράιχνης διατομής δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση με διαχωριστική νησίδα τύπου New Jersey.
Kατά μήκος του αναβαθμιζόμενου τμήματος, οι κόμβοι σύνδεσης του επαρχιακού δικτύου και των οικισμών θα μελετηθούν με ισόπεδους κυκλικούς κόμβους (roundabout), για τον αποτελεσματικό έλεγχο της ταχύτητας και της οδικής ασφάλειας.
Το εκτιμώμενο κόστος κατασκευής του έργου, μήκους 30 χιλιομέτρων, ανέρχεται σε 100 εκ. ευρώ.
ΠΗΓΗ: www.ypodomes.com