Κατά των συγχωνεύσεων των σχολείων, τάσσεται το διοικητικό συμβούλιο της ΟΛΜΕ, τα μέλη του οποίου καλούν με σχετική ανακοίνωση τους συναδέλφους τους και τις τοπικές ενώσεις των καθηγητών (ΕΛΜΕ) να τις καταδικάσουν. Επίσης, καλούν «τους συλλόγους εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, τους συλλόγους γονέων, τα σωματεία, τις λαϊκές συνελεύσεις και τους φορείς των τοπικών κοινωνιών να κινητοποιηθούν για να σταματήσει το ξεθεμελίωμα της δημόσιας εκπαίδευσης».
Οι καθηγητές επισημαίνουν ότι το υπουργείο προχωρεί σε συγχωνεύσεις, καθώς «η εκπαίδευση αντιμετωπίζεται ως κόστος και οι δαπάνες για την παιδεία ως διαφυγόντα κέρδη για τις τράπεζες».
Οι καθηγητές επισημαίνουν ότι, με τις υπάρχουσες υποδομές, «όχι μόνο καλούμαστε να ξεχάσουμε τους "25 μαθητές στην τάξη" και τους "10 μαθητές στα εργαστήρια", που επιβάλλονται για παιδαγωγικούς λόγους, αλλά θα γίνει κανόνας σε κάθε τμήμα να στοιβάζονται 30 παιδιά, το οποίο είναι παιδαγωγικά άγονο και ψυχοφθόρο».
Οι καθηγητές διαμαρτύρονται γιατί, όπως λένε, με τις νέες συγχωνεύσεις θα καταργηθούν και πολλές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών.
Οι καθηγητές επισημαίνουν ότι το υπουργείο προχωρεί σε συγχωνεύσεις, καθώς «η εκπαίδευση αντιμετωπίζεται ως κόστος και οι δαπάνες για την παιδεία ως διαφυγόντα κέρδη για τις τράπεζες».
Οι καθηγητές επισημαίνουν ότι, με τις υπάρχουσες υποδομές, «όχι μόνο καλούμαστε να ξεχάσουμε τους "25 μαθητές στην τάξη" και τους "10 μαθητές στα εργαστήρια", που επιβάλλονται για παιδαγωγικούς λόγους, αλλά θα γίνει κανόνας σε κάθε τμήμα να στοιβάζονται 30 παιδιά, το οποίο είναι παιδαγωγικά άγονο και ψυχοφθόρο».
Οι καθηγητές διαμαρτύρονται γιατί, όπως λένε, με τις νέες συγχωνεύσεις θα καταργηθούν και πολλές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών.