Η Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Ηπείρου κα Φιλιώ Νόκα- Ζαράχη με δήλωσή της, καταδικάζει τις συμπεριφορές διαμαρτυρίας (μούντζες, συνθήματα κλπ) που εκφράστηκαν από μαθητές λυκείων στην παρέλαση της Τρίτης.
«Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ηπείρου μαζί με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές ανέδειξε μέσα από μια σειρά επιτυχών εκδηλώσεων τη σημασία της εθνικής επετείου για τα «Ελευθέρια» των Ιωαννίνων.
Όμως σε αυτή τη δύσκολη για τη χώρα συγκυρία δεν μπορούμε παρά να καταδικάσουμε ακραίες συμπεριφορές, όπως αυτές που σημειώθηκαν κατά τη χθεσινή παρέλαση και μάλιστα όταν πηγάζουν από μαθητές, γιατί αλλοιώνουν το νόημα της παρουσίας τους σε αυτή.
Οι οποιεσδήποτε διαμαρτυρίες θα πρέπει να έχουν άλλο χώρο, χρόνο και τρόπο έκφρασης.
Είναι λυπηρό να χρησιμοποιούνται μαθητές για λάθη ή και παραλείψεις των μεγάλων.
Ο ρόλος του σχολείου είναι ο σεβασμός προς την άλλη άποψη γι' αυτό και πρέπει οι ηγεσίες των σχολικών μονάδων και οι εκπαιδευτικοί, μέσα από μια παιδαγωγική προσέγγιση, να ενθαρρύνουν μια δημιουργική και υγιή στάση ζωής των μαθητών μας.
Αυτό πρέπει να κρατήσουμε σ' αυτές τις δύσκολες στιγμές».
«Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ηπείρου μαζί με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές ανέδειξε μέσα από μια σειρά επιτυχών εκδηλώσεων τη σημασία της εθνικής επετείου για τα «Ελευθέρια» των Ιωαννίνων.
Όμως σε αυτή τη δύσκολη για τη χώρα συγκυρία δεν μπορούμε παρά να καταδικάσουμε ακραίες συμπεριφορές, όπως αυτές που σημειώθηκαν κατά τη χθεσινή παρέλαση και μάλιστα όταν πηγάζουν από μαθητές, γιατί αλλοιώνουν το νόημα της παρουσίας τους σε αυτή.
Οι οποιεσδήποτε διαμαρτυρίες θα πρέπει να έχουν άλλο χώρο, χρόνο και τρόπο έκφρασης.
Είναι λυπηρό να χρησιμοποιούνται μαθητές για λάθη ή και παραλείψεις των μεγάλων.
Ο ρόλος του σχολείου είναι ο σεβασμός προς την άλλη άποψη γι' αυτό και πρέπει οι ηγεσίες των σχολικών μονάδων και οι εκπαιδευτικοί, μέσα από μια παιδαγωγική προσέγγιση, να ενθαρρύνουν μια δημιουργική και υγιή στάση ζωής των μαθητών μας.
Αυτό πρέπει να κρατήσουμε σ' αυτές τις δύσκολες στιγμές».