Παράταση για ένα ακόμη χρόνο λαμβάνει το μέτρο της απόσυρσης οχημάτων με σημαντικές ωστόσο διαφοροποιήσεις σε σχέση με εκείνη που είχαμε κατά τη διάρκεια του 2011 ενώ παράλληλα δεν θα κινδυνεύουν πλέον οι 50.000 ιδιοκτήτες παλαιών ΙΧ που τα απέσυραν να μείνουν με το Πιστοποιητικό Καταστροφής στο... χέρι.
Ειδικότερα, η απόσυρση των οχημάτων για το 2012 θα αφορά την απόκτηση κάποιου καινούριου ή εισαγόμενου μεταχειρισμένου ΙΧ που θα πληρεί τις προδιαγραφές ρύπων Euro5 ενώ εξετάζεται και το ενδεχόμενο να “επιδοτηθούν” και τα εγχώρια μεταχειρισμένα με δώρο τα Τέλη Κυκλοφορίας καθώς έχουν καταβληθεί οι Φόροι.
Επιπλέον στην απόσυρση του 2012 για πρώτη φορά εξετάζεται η προσθήκη και των βαρέων φορτηγών τα οποία ούτως η άλλως από την 1η Μαϊου θα απαγορεύεται να κυκλοφορήσουν στο νέο Πράσινο Δακτύλιο και επιπροσθέτως διαθέτουμε τον γηραιότερο στόλο φορτηγών σε όλη την ΕΕ.
Η νέα απόσυρση αναμένεται να περάσει είτε με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου είτε με τροπολογία που θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή. To μέτρο πάντως αναμένεται να ισχύσει από τις 2 Ιανουαρίου του 2012 όποτε και θα μπορούν να δέχονται και πάλι αυτοκίνητα για απόσυρση τα κέντρα ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ.
Παράταση για τα Euro4
Παράταση για 6 μήνες αναμένεται να λάβουν και τα καινούρια και εισαγόμενα ΙΧ που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro4 και βρίσκονται στους τελωνειακούς χώρους της Ελλάδας. Σύμφωνα με πληροφορίες η εν λόγο εξέλιξη αποτέλεσε ιδιαίτερα χαρμόσυνη είδηση για εισαγωγείς και εμπόρους που έχουν στην κατοχή τους χιλιάδες τέτοια αυτοκίνητα και δεν μπορούσαν να διαθέσουν εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Παράλληλα αν δίνονταν παράταση κάποιοι από αυτούς να αναγκάζονταν να βάλουν πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη τη στιγμή που τα ταμεία των επιχειρήσεών τους παραμένουν ερμητικά άδεια...
ΠΗΓΗ: www.imerisia.gr
Ειδικότερα, η απόσυρση των οχημάτων για το 2012 θα αφορά την απόκτηση κάποιου καινούριου ή εισαγόμενου μεταχειρισμένου ΙΧ που θα πληρεί τις προδιαγραφές ρύπων Euro5 ενώ εξετάζεται και το ενδεχόμενο να “επιδοτηθούν” και τα εγχώρια μεταχειρισμένα με δώρο τα Τέλη Κυκλοφορίας καθώς έχουν καταβληθεί οι Φόροι.
Επιπλέον στην απόσυρση του 2012 για πρώτη φορά εξετάζεται η προσθήκη και των βαρέων φορτηγών τα οποία ούτως η άλλως από την 1η Μαϊου θα απαγορεύεται να κυκλοφορήσουν στο νέο Πράσινο Δακτύλιο και επιπροσθέτως διαθέτουμε τον γηραιότερο στόλο φορτηγών σε όλη την ΕΕ.
Η νέα απόσυρση αναμένεται να περάσει είτε με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου είτε με τροπολογία που θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή. To μέτρο πάντως αναμένεται να ισχύσει από τις 2 Ιανουαρίου του 2012 όποτε και θα μπορούν να δέχονται και πάλι αυτοκίνητα για απόσυρση τα κέντρα ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ.
Παράταση για τα Euro4
Παράταση για 6 μήνες αναμένεται να λάβουν και τα καινούρια και εισαγόμενα ΙΧ που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro4 και βρίσκονται στους τελωνειακούς χώρους της Ελλάδας. Σύμφωνα με πληροφορίες η εν λόγο εξέλιξη αποτέλεσε ιδιαίτερα χαρμόσυνη είδηση για εισαγωγείς και εμπόρους που έχουν στην κατοχή τους χιλιάδες τέτοια αυτοκίνητα και δεν μπορούσαν να διαθέσουν εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Παράλληλα αν δίνονταν παράταση κάποιοι από αυτούς να αναγκάζονταν να βάλουν πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη τη στιγμή που τα ταμεία των επιχειρήσεών τους παραμένουν ερμητικά άδεια...
ΠΗΓΗ: www.imerisia.gr