Στο «πλευρό» του υφυπουργού Υποδομών Γιάννη Μαγκριώτη ο οποίος δέχθηκε σφοδρή «επίθεση», από τους Ηπειρώτες βουλευτές της Ν.Δ, Σταύρο Καλογιάννη, Κώστα Παπασιώζο και Δημήτρη Τσουμάνη, για την καθυστέρηση ολοκλήρωσης του κόμβου Αγίου Δημητρίου Πέτα της παράκαμψης Άρτας-Φιλιππιάδας (Ιόνια οδός) και την διακοπή εργασιών από τον απλήρωτο ανάδοχο, τάσσεται η Νομαρχιακή Επιτροπή Άρτας του ΠΑΣΟΚ, καλώντας τους να κάνουν και την αυτοκριτική τους.
Το ΠΑΣΟΚ Άρτας επιρρίπτει, όπως και ο κ. Μαγκριώτης, στην κυβέρνηση της Ν.Δ και της ηγεσίας του πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ, άρα και στον κ. Καλογιάννη ως υφυπουργού, την ευθύνη που το έργο άργησε να εκτελεστεί μέχρι να αποφασίσουν τι είδους κόμβο θα κατασκευάσουν, δεν παραδόθηκε το 2009 με τις παρατάσεις και κόστισε 2,5 εκ. επιπλέον.
Το ...ιστορικό του κόμβου
«Για τον ανισόπεδο κόμβο της Ιόνιας οδού στον Άγιο Δημήτριο Πέτα Άρτας, οι κύριοι της Ν.Δ. καλό θα ήταν να κάνουν και την σχετική αυτοκριτική τους.
Το γεγονός ότι το έργο θα κοστίσει 2,5 εκατομμύρια ευρώ επιπλέον, θα πρέπει να αποδοθούν ευθύνες στην ολιγωρία και στην πολιτική ακαμψία στην προηγούμενης κυβέρνησης της Ν.Δ.
Η σύμβαση του έργου «Ιόνια Οδός: τμήμα Αγ. Δημήτριος - Σελλάδες Παράκαμψη Άρτας - Φιλιππιάδας» υπεγράφη τον Οκτώβριο του 2005.
Το έργο έπρεπε να ολοκληρωθεί σε δύο χρόνια, ήτοι τον Οκτώβριο του 2007. Ωστόσο, το έργο όχι μόνο δεν τελείωσε στη συμβατική του προθεσμία αλλά δόθηκαν από την προηγούμενη κυβέρνηση δύο παρατάσεις, οι οποίες έληγαν τον Οκτώβριο του 2009.
Τον Μάρτιο του 2009 μετά την σύσκεψη στην Άρτα (Πέτα Άρτας)των αρμόδιων τοπικών φορέων που προκάλεσαν οι τοπικοί βουλευτές της Ν.Δ. αποφασίσθηκε η κατασκευή ανισόπεδου κόμβου με την Εθνική οδό Άρτας Τρικάλων ως έχει και την Ιόνια οδό να διέρχεται από πάνω.
Δυστυχώς όμως έπρεπε να περάσουν έξη μήνες ώστε να δώσει εντολή το αρμόδιο Υπουργείο (ΠΕΧΩ) για την σύνταξη της σχετικής μελέτης».
Δεν βρήκαν ούτε μελέτη...
«Τον Οκτώβριο με την ανάληψη της κυβέρνησης από το ΠΑΣΟΚ δεν υπήρχε καν μελέτη. Θα έπρεπε να γίνει σύνταξη της μελέτης, να εγκριθούν οι περιβαλλοντικές μελέτες για να ξεκινήσει το έργο.
Αυτό είχε αποτέλεσμα την τροποποίηση και ανασύνταξη των μελετών των τεχνικών και του κόμβου και την αύξηση του προϋπολογισμού του έργου κατά 2,5 εκατ. ευρώ, μέσω της κατάρτισης της 2ης Συμπληρωματικής Σύμβασης Εργασιών (Σ.Σ.Ε). Δηλαδή οι υπεύθυνοι της Ν.Δ. δεν έχουν καμιά ευθύνη που για 5 χρόνια (από τον Οκτώβριο του 2005 έως το τέλος καλοκαιριού του 2009), «κοσκίνιζαν» την υπόθεση του κόμβου;»
Καταλήγοντας το ΠΑΣΟΚ Άρτας δεν παραλείπει να επιτεθεί στη Ν.Δ: «Και έρχονται σήμερα, σε μια περίοδο που η χώρα μαστίζεται από την μεγαλύτερη οικονομική κρίση μεταπολεμικά, να μιλήσουν για πολιτική ανικανότητα.
Ποιοι;
«Αυτοί που, αφού βάλανε φωτιά στην χώρα μετά το έβαλαν στα πόδια, νύχτα...».
Σημασία έχει το δια ταύτα...
Όσα υποστηρίζει η Ν.Ε Άρτας του ΠΑΣΟΚ είναι πραγματικά γεγονότα, υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση, λανθασμένες πολιτικές επιλογές από το πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ και εμπλοκή και με προσφυγές στο ΣτΕ μέχρι να αποφασιστεί ο ανισόπεδος κόμβος, όμως σήμερα εκείνο που προέχει είναι να ολοκληρωθεί για να ομαλοποιηθεί η κυκλοφορία, τοπική και στον αυτοκινητόδρομο.
Το να δίνονται χρονοδιαγράμματα που δεν τηρούνται και να μην πληρώνεται ο ανάδοχος, λόγω της γνωστής οικονομικής κατάστασης της χώρας δεν οδηγεί σε λύση και δεν αποτελεί δικαιολογία, αφού πρόκειται για έργο που αφορά την οδική ασφάλεια και όχι μόνο.
Για να πάψει να αποτελεί κάτι από το κοντινό...γεφύρι της Άρτας και οι τοπικοί φορείς της Άρτας πρέπει να πιέσουν για τη χρηματοδότηση, πριν ο ανάδοχος διαλύσει τη σύμβαση, όπως έχει δικαίωμα. Με δεδομένο ότι ούτε η προ διμήνου επίσκεψη του πρωθυπουργού δεν έφερε αποτέλεσμα, μένει να δούμε και το δια ταύτα, εκτός από την ανταλλαγή κατηγοριών για το ποιος ευθύνεται.
ΠΗΓΗ: www.neoiagones.gr
Το ΠΑΣΟΚ Άρτας επιρρίπτει, όπως και ο κ. Μαγκριώτης, στην κυβέρνηση της Ν.Δ και της ηγεσίας του πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ, άρα και στον κ. Καλογιάννη ως υφυπουργού, την ευθύνη που το έργο άργησε να εκτελεστεί μέχρι να αποφασίσουν τι είδους κόμβο θα κατασκευάσουν, δεν παραδόθηκε το 2009 με τις παρατάσεις και κόστισε 2,5 εκ. επιπλέον.
Το ...ιστορικό του κόμβου
«Για τον ανισόπεδο κόμβο της Ιόνιας οδού στον Άγιο Δημήτριο Πέτα Άρτας, οι κύριοι της Ν.Δ. καλό θα ήταν να κάνουν και την σχετική αυτοκριτική τους.
Το γεγονός ότι το έργο θα κοστίσει 2,5 εκατομμύρια ευρώ επιπλέον, θα πρέπει να αποδοθούν ευθύνες στην ολιγωρία και στην πολιτική ακαμψία στην προηγούμενης κυβέρνησης της Ν.Δ.
Η σύμβαση του έργου «Ιόνια Οδός: τμήμα Αγ. Δημήτριος - Σελλάδες Παράκαμψη Άρτας - Φιλιππιάδας» υπεγράφη τον Οκτώβριο του 2005.
Το έργο έπρεπε να ολοκληρωθεί σε δύο χρόνια, ήτοι τον Οκτώβριο του 2007. Ωστόσο, το έργο όχι μόνο δεν τελείωσε στη συμβατική του προθεσμία αλλά δόθηκαν από την προηγούμενη κυβέρνηση δύο παρατάσεις, οι οποίες έληγαν τον Οκτώβριο του 2009.
Τον Μάρτιο του 2009 μετά την σύσκεψη στην Άρτα (Πέτα Άρτας)των αρμόδιων τοπικών φορέων που προκάλεσαν οι τοπικοί βουλευτές της Ν.Δ. αποφασίσθηκε η κατασκευή ανισόπεδου κόμβου με την Εθνική οδό Άρτας Τρικάλων ως έχει και την Ιόνια οδό να διέρχεται από πάνω.
Δυστυχώς όμως έπρεπε να περάσουν έξη μήνες ώστε να δώσει εντολή το αρμόδιο Υπουργείο (ΠΕΧΩ) για την σύνταξη της σχετικής μελέτης».
Δεν βρήκαν ούτε μελέτη...
«Τον Οκτώβριο με την ανάληψη της κυβέρνησης από το ΠΑΣΟΚ δεν υπήρχε καν μελέτη. Θα έπρεπε να γίνει σύνταξη της μελέτης, να εγκριθούν οι περιβαλλοντικές μελέτες για να ξεκινήσει το έργο.
Αυτό είχε αποτέλεσμα την τροποποίηση και ανασύνταξη των μελετών των τεχνικών και του κόμβου και την αύξηση του προϋπολογισμού του έργου κατά 2,5 εκατ. ευρώ, μέσω της κατάρτισης της 2ης Συμπληρωματικής Σύμβασης Εργασιών (Σ.Σ.Ε). Δηλαδή οι υπεύθυνοι της Ν.Δ. δεν έχουν καμιά ευθύνη που για 5 χρόνια (από τον Οκτώβριο του 2005 έως το τέλος καλοκαιριού του 2009), «κοσκίνιζαν» την υπόθεση του κόμβου;»
Καταλήγοντας το ΠΑΣΟΚ Άρτας δεν παραλείπει να επιτεθεί στη Ν.Δ: «Και έρχονται σήμερα, σε μια περίοδο που η χώρα μαστίζεται από την μεγαλύτερη οικονομική κρίση μεταπολεμικά, να μιλήσουν για πολιτική ανικανότητα.
Ποιοι;
«Αυτοί που, αφού βάλανε φωτιά στην χώρα μετά το έβαλαν στα πόδια, νύχτα...».
Σημασία έχει το δια ταύτα...
Όσα υποστηρίζει η Ν.Ε Άρτας του ΠΑΣΟΚ είναι πραγματικά γεγονότα, υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση, λανθασμένες πολιτικές επιλογές από το πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ και εμπλοκή και με προσφυγές στο ΣτΕ μέχρι να αποφασιστεί ο ανισόπεδος κόμβος, όμως σήμερα εκείνο που προέχει είναι να ολοκληρωθεί για να ομαλοποιηθεί η κυκλοφορία, τοπική και στον αυτοκινητόδρομο.
Το να δίνονται χρονοδιαγράμματα που δεν τηρούνται και να μην πληρώνεται ο ανάδοχος, λόγω της γνωστής οικονομικής κατάστασης της χώρας δεν οδηγεί σε λύση και δεν αποτελεί δικαιολογία, αφού πρόκειται για έργο που αφορά την οδική ασφάλεια και όχι μόνο.
Για να πάψει να αποτελεί κάτι από το κοντινό...γεφύρι της Άρτας και οι τοπικοί φορείς της Άρτας πρέπει να πιέσουν για τη χρηματοδότηση, πριν ο ανάδοχος διαλύσει τη σύμβαση, όπως έχει δικαίωμα. Με δεδομένο ότι ούτε η προ διμήνου επίσκεψη του πρωθυπουργού δεν έφερε αποτέλεσμα, μένει να δούμε και το δια ταύτα, εκτός από την ανταλλαγή κατηγοριών για το ποιος ευθύνεται.
ΠΗΓΗ: www.neoiagones.gr