Άλλη μία διάλυση σύμβασης είχαμε φέτος, που τείνουν να πάρουν μορφή χιονοστιβάδας.
Αυτή τη φορά αφορά ένα πολύ σημαντικό έργο το οποίο δεν ευτύχησε να ολοκληρωθεί.
Μιλάμε για την αναβάθμιση σε αυτοκινητόδρομο του τμήματος της Ιόνιας Οδού Άγιος Δημήτριος- Σελλάδες- Παράκαμψη Άρτας - Φιλιππιάδας.
Είναι το γνωστό έργο που αφού μας ταλαιπώρησε επί 5 χρόνια με την κατασκευή του και τις συνεχείς αναβολές στην παράδοση του τελικά πριν ένα χρόνο παραδόθηκε αλλά χωρίς τον ανισόπεδο κόμβο Άρτας.
Τότε είχε λεχθεί πως ο κόμβος θα διδόταν στην κυκλοφορία μερικούς μήνες αργότερα αλλά οι μήνες περνούσαν και οι εργασίες για τον Ανισόπεδο Κόμβο ..άφαντες.
Μάλιστα πριν από μερικές μέρες κατατέθηκε επίσημο αίτημα διάλυσης της εργολαβίας από την Ανάδοχο Κοινοπραξία ΕΛΤΕΡ ΑΤΕ- ΙΝΤΡΑΚΑΤ.
Τελικά το Υπουργείο Υποδομων αποφάσισε να κάνει δεκτή την αίτηση διάλυσης.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην απόφαση «το αίτημα του αναδόχου (!) είναι νόμιμο και βάσιμο διότι (..) υπάρχει πραγματικός λόγος με υπαιτιότητα του φορέα κατασκευής στη μη δυνατότητα συνέχισης των εργασιών, χωρίς όμως να κατονομάζεται το συγκεκριμένο αίτημα που δικαιολογεί την αίτηση διάλυσης από την Κοινοπραξία.
Το έργο Άγιος Δημήτριος- Σελλάδες- Παράκαμψη Άρτας - Φιλιππιάδας ήταν ένα φιλόδοξο έργο που ξεκίνησε με την υπογραφή της σύμβασης στις 25 Οκτωβρίου 2005 με αρχική προθεσμία 24 μήνες δηλαδή είχε ορίζοντα ολοκλήρωσης την 25η Οκτωβρίου του 2007!
Έτσι στη μακριά λίστα με τα έργα που ξεκίνησαν αλλά δεν κατάφεραν να τελειώσουν γιατί ..έπεσαν πάνω στην οικονομική κρίση προστίθεται και αυτό με την μόνη διαφορά ότι πρόλαβε να αφήσει το συντριπτικό μέρος της εργολαβίας.
Αυτό που είναι άγνωστο είναι η πρόθεση του Υπουργείου Υποδομών αν θα προκηρύξει δημοπράτηση για τις εναπομείναντες εργασίες και κυρίως τον Ανισόπεδο Κόμβο ή θα επιχειρήσει να το προσθέσει στις κατασκευαστικές εργασίες της παραχωρημένης Ιόνιας Οδού έναντι ανταλλαγμάτων.
ΠΗΓΗ: www.ypodomes.com
Αυτή τη φορά αφορά ένα πολύ σημαντικό έργο το οποίο δεν ευτύχησε να ολοκληρωθεί.
Μιλάμε για την αναβάθμιση σε αυτοκινητόδρομο του τμήματος της Ιόνιας Οδού Άγιος Δημήτριος- Σελλάδες- Παράκαμψη Άρτας - Φιλιππιάδας.
Είναι το γνωστό έργο που αφού μας ταλαιπώρησε επί 5 χρόνια με την κατασκευή του και τις συνεχείς αναβολές στην παράδοση του τελικά πριν ένα χρόνο παραδόθηκε αλλά χωρίς τον ανισόπεδο κόμβο Άρτας.
Τότε είχε λεχθεί πως ο κόμβος θα διδόταν στην κυκλοφορία μερικούς μήνες αργότερα αλλά οι μήνες περνούσαν και οι εργασίες για τον Ανισόπεδο Κόμβο ..άφαντες.
Μάλιστα πριν από μερικές μέρες κατατέθηκε επίσημο αίτημα διάλυσης της εργολαβίας από την Ανάδοχο Κοινοπραξία ΕΛΤΕΡ ΑΤΕ- ΙΝΤΡΑΚΑΤ.
Τελικά το Υπουργείο Υποδομων αποφάσισε να κάνει δεκτή την αίτηση διάλυσης.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην απόφαση «το αίτημα του αναδόχου (!) είναι νόμιμο και βάσιμο διότι (..) υπάρχει πραγματικός λόγος με υπαιτιότητα του φορέα κατασκευής στη μη δυνατότητα συνέχισης των εργασιών, χωρίς όμως να κατονομάζεται το συγκεκριμένο αίτημα που δικαιολογεί την αίτηση διάλυσης από την Κοινοπραξία.
Το έργο Άγιος Δημήτριος- Σελλάδες- Παράκαμψη Άρτας - Φιλιππιάδας ήταν ένα φιλόδοξο έργο που ξεκίνησε με την υπογραφή της σύμβασης στις 25 Οκτωβρίου 2005 με αρχική προθεσμία 24 μήνες δηλαδή είχε ορίζοντα ολοκλήρωσης την 25η Οκτωβρίου του 2007!
Έτσι στη μακριά λίστα με τα έργα που ξεκίνησαν αλλά δεν κατάφεραν να τελειώσουν γιατί ..έπεσαν πάνω στην οικονομική κρίση προστίθεται και αυτό με την μόνη διαφορά ότι πρόλαβε να αφήσει το συντριπτικό μέρος της εργολαβίας.
Αυτό που είναι άγνωστο είναι η πρόθεση του Υπουργείου Υποδομών αν θα προκηρύξει δημοπράτηση για τις εναπομείναντες εργασίες και κυρίως τον Ανισόπεδο Κόμβο ή θα επιχειρήσει να το προσθέσει στις κατασκευαστικές εργασίες της παραχωρημένης Ιόνιας Οδού έναντι ανταλλαγμάτων.
ΠΗΓΗ: www.ypodomes.com