Σοβαρός είναι ο κίνδυνος οι οδηγοί ΙΧ οχημάτων να επιβαρυνθούν με μεγάλες αυξήσεις 20% στα ασφάλιστρα, λόγω του μεγάλου οικονομικού ανοίγματος του Επικουρικού Κεφαλαίου και της μη θέσπισης από το υπουργείο Οικονομικών «πλαφόν» στο ύψος των αποζημιώσεων που καταβάλλει για ζημιές από ανασφάλιστα αυτοκίνητα.
Σύμφωνα με πηγές της ασφαλιστικής αγοράς, τρεις είναι οι λύσεις για το κλείσιμο της «μαύρης τρύπας» των 700 εκατ. ευρώ του Επικουρικού Κεφαλαίου:
Η πρώτη είναι το υπουργείο Οικονομικών να επαναφέρει στο νομοσχέδιο περί εποπτείας και εξυγίανσης των τραπεζών τις διατάξεις που έβαζαν όρια και ανώτατο όριο 100.000 ευρώ στις αποζημιώσεις που καταβάλλει το Επικουρικό για υλικές και σωματικές βλάβες σε θύματα τροχαίων ατυχημάτων από ανασφάλιστα οχήματα.
Η δεύτερη λύση είναι ο δανεισμός, κάτι που αποκλείεται λόγω της κατάστασης της οικονομίας.
Η τρίτη λύση είναι η αύξηση των εισφορών που δίνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες στο Επικουρικό -ανέρχονται σε 70 εκατ. ευρώ- ώστε να καλυφθεί μέρος του ανοίγματος. Βέβαια, κάτι τέτοιο θα σήμαινε μετακύλιση του κόστους στους ασφαλισμένους.
Οι ίδιες πηγές της αγοράς, λένε πως δεν «σηκώνουν άλλες αυξήσεις τα ασφάλιστρα.
Κι αν αυτές γίνουν, το 10% δεν είναι αρκετό. Χρειάζεται πολύ περισσότερο».
Στελέχη μιλούν για ανατιμήσεις της τάξης του 20%.
Σύμφωνα με πηγές της ασφαλιστικής αγοράς, τρεις είναι οι λύσεις για το κλείσιμο της «μαύρης τρύπας» των 700 εκατ. ευρώ του Επικουρικού Κεφαλαίου:
Η πρώτη είναι το υπουργείο Οικονομικών να επαναφέρει στο νομοσχέδιο περί εποπτείας και εξυγίανσης των τραπεζών τις διατάξεις που έβαζαν όρια και ανώτατο όριο 100.000 ευρώ στις αποζημιώσεις που καταβάλλει το Επικουρικό για υλικές και σωματικές βλάβες σε θύματα τροχαίων ατυχημάτων από ανασφάλιστα οχήματα.
Η δεύτερη λύση είναι ο δανεισμός, κάτι που αποκλείεται λόγω της κατάστασης της οικονομίας.
Η τρίτη λύση είναι η αύξηση των εισφορών που δίνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες στο Επικουρικό -ανέρχονται σε 70 εκατ. ευρώ- ώστε να καλυφθεί μέρος του ανοίγματος. Βέβαια, κάτι τέτοιο θα σήμαινε μετακύλιση του κόστους στους ασφαλισμένους.
Οι ίδιες πηγές της αγοράς, λένε πως δεν «σηκώνουν άλλες αυξήσεις τα ασφάλιστρα.
Κι αν αυτές γίνουν, το 10% δεν είναι αρκετό. Χρειάζεται πολύ περισσότερο».
Στελέχη μιλούν για ανατιμήσεις της τάξης του 20%.