Εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας για Δημοτικά και Γυμνάσια.
Περιορισμούς στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση βάζει το υπουργείο Παιδείας προκαλώντας τις αντιδράσεις γονέων και εκπαιδευτικών.
Με σχετική εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας, παύει να υπάρχει εφεξής το δικαίωμα επιλογής δεύτερης ξένης γλώσσας (γερμανικά ή γαλλικά) στο Δημοτικό, καθώς θα διδάσκεται μόνο μία από αυτές με κριτήριο την πλειονότητα όσων την δήλωσαν.
Την ίδια στιγμή, μπαίνουν φραγμοί και στη διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας στο Γυμνάσιο, καθώς πλέον η επιλογή μεταξύ τεσσάρων ξένων γλωσσών (γαλλικής, γερμανικής, ιταλικής, ισπανικής) θα γίνεται βάσει της οργανικής θέσης εκπαιδευτικού που θα υπάρχει στο σχολείο.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα του «Έθνους», η εξέλιξη αυτή έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις από συλλόγους γονέων και καθηγητές ξένων γλωσσών, οι οποίοι κατηγορούν την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ότι ένα μεγάλο μέρος των μαθητών θα αναγκαστεί να παρακολουθεί όχι τη γλώσσα που επιθυμεί στο Δημοτικό, αλλά την ξένη γλώσσα που επιθυμεί η πλειονότητα, χάνοντας κάθε ενδιαφέρον για τον θεσμό της δεύτερης ξένης γλώσσας.
Όσον αφορά στους γονείς, δηλώνουν ότι θα αναγκαστούν να στείλουν και πάλι τα παιδιά τους στα φροντιστήρια, προκειμένου να μάθουν τη γλώσσα της επιλογής τους, με αποτέλεσμα – σε εποχή οικονομικής κρίσης- να επιβαρύνουν κι άλλο τον οικογενειακό προϋπολογισμό.
Περιορισμούς στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση βάζει το υπουργείο Παιδείας προκαλώντας τις αντιδράσεις γονέων και εκπαιδευτικών.
Με σχετική εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας, παύει να υπάρχει εφεξής το δικαίωμα επιλογής δεύτερης ξένης γλώσσας (γερμανικά ή γαλλικά) στο Δημοτικό, καθώς θα διδάσκεται μόνο μία από αυτές με κριτήριο την πλειονότητα όσων την δήλωσαν.
Την ίδια στιγμή, μπαίνουν φραγμοί και στη διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας στο Γυμνάσιο, καθώς πλέον η επιλογή μεταξύ τεσσάρων ξένων γλωσσών (γαλλικής, γερμανικής, ιταλικής, ισπανικής) θα γίνεται βάσει της οργανικής θέσης εκπαιδευτικού που θα υπάρχει στο σχολείο.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα του «Έθνους», η εξέλιξη αυτή έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις από συλλόγους γονέων και καθηγητές ξένων γλωσσών, οι οποίοι κατηγορούν την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ότι ένα μεγάλο μέρος των μαθητών θα αναγκαστεί να παρακολουθεί όχι τη γλώσσα που επιθυμεί στο Δημοτικό, αλλά την ξένη γλώσσα που επιθυμεί η πλειονότητα, χάνοντας κάθε ενδιαφέρον για τον θεσμό της δεύτερης ξένης γλώσσας.
Όσον αφορά στους γονείς, δηλώνουν ότι θα αναγκαστούν να στείλουν και πάλι τα παιδιά τους στα φροντιστήρια, προκειμένου να μάθουν τη γλώσσα της επιλογής τους, με αποτέλεσμα – σε εποχή οικονομικής κρίσης- να επιβαρύνουν κι άλλο τον οικογενειακό προϋπολογισμό.