Σημαντικές αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες του Έλληνα, έχει επιφέρει η οικονομική κρίση.
Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου που δημοσιεύεται σήμερα στην «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία», μόνο των 17,3% δεν έχει αλλάξει τις καταναλωτικές του συνήθειες. Ο Έλληνας, που παλιότερα γέμιζε το καρότσι σαν… να ερχόταν πυρηνική καταστροφή, τώρα πηγαίνει περισσότερες φορές στο σούπερ μάρκετ, αλλά αγοράζει λιγότερα.
Ένας στους δύο Έλληνες δεν αντικαθιστά συχνά το κινητό του τηλέφωνο ενώ από πέρυσι έχουν πέσει κατά 50% οι πωλήσεις αυτοκινήτων.
Οι «επώδυνες» αυξήσεις στη βενζίνη έχουν στρέψει πολλούς στα ΚΤΕΛ, ενώ έχουν μειωθεί σημαντικά οι μετακινήσεις με αεροπλάνο στο εσωτερικό της χώρας.
Οι Έλληνες έχουν κόψει και το… φαγητό. Τέσσερις στους δέκα έχουν περιορίσει τις δαπάνες τους για τρόφιμα και το 77% δηλώνει ότι δεν αγοράζει πλέον φρέσκα ψάρια, ενώ ένα 10% δεν παίρνει καθημερινά ψωμί!
Τέλος, η κρίση έχει πλήξει ακόμη και το αγαπημένο τσιγάρο: από πέρυσι παρατηρήθηκε πτώση 30% στις πωλήσεις τσιγάρων.
Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου που δημοσιεύεται σήμερα στην «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία», μόνο των 17,3% δεν έχει αλλάξει τις καταναλωτικές του συνήθειες. Ο Έλληνας, που παλιότερα γέμιζε το καρότσι σαν… να ερχόταν πυρηνική καταστροφή, τώρα πηγαίνει περισσότερες φορές στο σούπερ μάρκετ, αλλά αγοράζει λιγότερα.
Ένας στους δύο Έλληνες δεν αντικαθιστά συχνά το κινητό του τηλέφωνο ενώ από πέρυσι έχουν πέσει κατά 50% οι πωλήσεις αυτοκινήτων.
Οι «επώδυνες» αυξήσεις στη βενζίνη έχουν στρέψει πολλούς στα ΚΤΕΛ, ενώ έχουν μειωθεί σημαντικά οι μετακινήσεις με αεροπλάνο στο εσωτερικό της χώρας.
Οι Έλληνες έχουν κόψει και το… φαγητό. Τέσσερις στους δέκα έχουν περιορίσει τις δαπάνες τους για τρόφιμα και το 77% δηλώνει ότι δεν αγοράζει πλέον φρέσκα ψάρια, ενώ ένα 10% δεν παίρνει καθημερινά ψωμί!
Τέλος, η κρίση έχει πλήξει ακόμη και το αγαπημένο τσιγάρο: από πέρυσι παρατηρήθηκε πτώση 30% στις πωλήσεις τσιγάρων.