Αξίζει να σημειωθεί, στην Ήπειρο δεν είχαμε κανένα τροχαίο ατύχημα.
Καθόλου ευκαταφρόνητος δεν είναι ο φετινός απολογισμών των 30 ατόμων που έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο, αν και τα θανατηφόρα τροχαία σημείωσαν, σε σχέση με πέρσι, μείωση της τάξεως του 30%.
Συγκεκριμένα από την Παρασκευή 15 Απριλίου, που υπολογίζεται ότι αρχίζει η έξοδος από τα μεγάλα αστικά κέντρα μέχρι και τη Δευτέρα του Πάσχα, που ολοκληρώθηκε το πρώτο μεγάλο κύμα της επιστροφής, σημειώθηκαν 27 θανατηφόρα δυστυχήματα, έναντι 39 το 2010 (μείωση 30,8%), 47 σοβαρά, έναντι 48 το 2010 (μείωση 2,1%) και 358 ελαφρά, έναντι 365 πέρσι (μείωση 1,9%).
Αντίστοιχα τα θύματα ήταν 30 νεκροί έναντι 43 το 2010 (μείωση 30,2%), 53 βαριά τραυματίες έναντι 56 (- 5,4%) και 472 ελαφρά τραυματίες έναντι 518 πέρυσι (-8,9%).
Από τα θανατηφόρα δυστυχήματα μόνο τρία έγιναν στους σύγχρονους αυτοκινητοδρόμους, δύο στην εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης και ένα στην Εγνατία Οδό, ενώ πέντε σημειώθηκαν σε κατοικημένες περιοχές, κυρίως νυχτερινές ώρες, και τα υπόλοιπα στο υπόλοιπο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο.
Τα 17 από τα 27 θανατηφόρα δυστυχήματα αποδίδονται σε υπερβολική ταχύτητα, έλλειψη προσοχής, είσοδο στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, έλλειψη προσοχής από πεζούς και μόνο ένα στην κατάσταση του δρόμου και τον καιρό.
Τα επτά θανατηφόρα σημειώθηκαν με δίκυκλα, σε ένα εκ των οποίων σκοτώθηκε ο οδηγός του μετά από σύγκρουση με ζώο, στο Λιανοκλάδι Φθιώτιδας.
Μειωμένη κατά 15% ήταν και η έξοδος από την Αθήνα φέτος, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας. Ειδικότερα, από την Παρασκευή πριν από το Σάββατο του Λαζάρου μέχρι και την Κυριακή του Πάσχα έφυγαν συνολικά από τα δύο εθνικά δίκτυα Αθηνών-Κορίνθου και Αθηνών-Λαμίας 927.000 αυτοκίνητα έναντι 1.090.300 το 2010.
Ελάχιστα μειωμένη (2,9%) ήταν, το ίδιο διάστημα, και η έξοδος από τη Θεσσαλονίκη (453.000 αυτοκίνητα έναντι 467.000 πέρσι).
Για τη ασφαλή μετακίνηση και την αποφυγή ταλαιπωρίας των οδηγών, η Τροχαία είχε πάρει έκτακτα μέτρα, για την υλοποίηση των οποίων διατέθηκαν συνολικά 22.474 αστυνομικοί (3.335 αξιωματικοί, 18.165 τροχονόμοι και 975 ενισχύσεις από άλλες υπηρεσίες), καθώς και 10.761 οχήματα (8.895 περιπολικά, 1.226 δίκυκλα, 165 γερανοί και 475 αυτοκίνητα με συμβατικές πινακίδες).
Καθόλου ευκαταφρόνητος δεν είναι ο φετινός απολογισμών των 30 ατόμων που έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο, αν και τα θανατηφόρα τροχαία σημείωσαν, σε σχέση με πέρσι, μείωση της τάξεως του 30%.
Συγκεκριμένα από την Παρασκευή 15 Απριλίου, που υπολογίζεται ότι αρχίζει η έξοδος από τα μεγάλα αστικά κέντρα μέχρι και τη Δευτέρα του Πάσχα, που ολοκληρώθηκε το πρώτο μεγάλο κύμα της επιστροφής, σημειώθηκαν 27 θανατηφόρα δυστυχήματα, έναντι 39 το 2010 (μείωση 30,8%), 47 σοβαρά, έναντι 48 το 2010 (μείωση 2,1%) και 358 ελαφρά, έναντι 365 πέρσι (μείωση 1,9%).
Αντίστοιχα τα θύματα ήταν 30 νεκροί έναντι 43 το 2010 (μείωση 30,2%), 53 βαριά τραυματίες έναντι 56 (- 5,4%) και 472 ελαφρά τραυματίες έναντι 518 πέρυσι (-8,9%).
Από τα θανατηφόρα δυστυχήματα μόνο τρία έγιναν στους σύγχρονους αυτοκινητοδρόμους, δύο στην εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης και ένα στην Εγνατία Οδό, ενώ πέντε σημειώθηκαν σε κατοικημένες περιοχές, κυρίως νυχτερινές ώρες, και τα υπόλοιπα στο υπόλοιπο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο.
Τα 17 από τα 27 θανατηφόρα δυστυχήματα αποδίδονται σε υπερβολική ταχύτητα, έλλειψη προσοχής, είσοδο στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, έλλειψη προσοχής από πεζούς και μόνο ένα στην κατάσταση του δρόμου και τον καιρό.
Τα επτά θανατηφόρα σημειώθηκαν με δίκυκλα, σε ένα εκ των οποίων σκοτώθηκε ο οδηγός του μετά από σύγκρουση με ζώο, στο Λιανοκλάδι Φθιώτιδας.
Μειωμένη κατά 15% ήταν και η έξοδος από την Αθήνα φέτος, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας. Ειδικότερα, από την Παρασκευή πριν από το Σάββατο του Λαζάρου μέχρι και την Κυριακή του Πάσχα έφυγαν συνολικά από τα δύο εθνικά δίκτυα Αθηνών-Κορίνθου και Αθηνών-Λαμίας 927.000 αυτοκίνητα έναντι 1.090.300 το 2010.
Ελάχιστα μειωμένη (2,9%) ήταν, το ίδιο διάστημα, και η έξοδος από τη Θεσσαλονίκη (453.000 αυτοκίνητα έναντι 467.000 πέρσι).
Για τη ασφαλή μετακίνηση και την αποφυγή ταλαιπωρίας των οδηγών, η Τροχαία είχε πάρει έκτακτα μέτρα, για την υλοποίηση των οποίων διατέθηκαν συνολικά 22.474 αστυνομικοί (3.335 αξιωματικοί, 18.165 τροχονόμοι και 975 ενισχύσεις από άλλες υπηρεσίες), καθώς και 10.761 οχήματα (8.895 περιπολικά, 1.226 δίκυκλα, 165 γερανοί και 475 αυτοκίνητα με συμβατικές πινακίδες).