«Ανάσταση» στις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων σημειώθηκε στο πρώτο 15νθήμερο του Απριλίου σημειώνοντας μάλιστα αύξηση 25,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι καθώς ταξινομήθηκαν 5.240 αυτοκίνητα έναντι 4.167 οχημάτων.
Ωστόσο θα πρέπει να αναφέρουμε πως η αγορά καταγράφει θετικό πρόσημο για πρώτη φορά μέσα στο 2011 γεγονός το οποίο οφείλεται αποκλειστικά στην εφαρμογή του μέτρου της απόσυρσης αλλά και τις γενναίες προσφορές των εισαγωγικών εταιρειών.
Από την άλλη μεριά όμως η πλειονότητα των εμπόρων που ανήκουν σε κάποιο επίσημο δίκτυο αλλά και κάποιοι εισαγωγείς διατηρούν τις επιφυλάξεις τους για την πορεία της αγοράς αλλά και την δυναμικότητα του μέτρου καθώς όπως επισημαίνουν οι καταναλωτές είναι φοβισμένοι και δεν προβαίνουν σε καμία απολύτως αγορά.
Βέβαια η στάση των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο την κατάσταση καθώς απορρίπτουν 9 στις 10 αιτήσεις δανείων για αγορά αυτοκινήτου και μάλιστα στη μία που εγκρίνεται θα πρέπει ο καταναλωτής να καταβάλλει τουλάχιστον το 30% της αξίας του αυτοκινήτου που επιθυμεί να αποκτήσει με μετρητά ώστε να χρηματοδοτηθεί το υπόλοιπο ποσό από κάποια τράπεζα.
Σε επίπεδο έτους πάντως οι πωλήσεις εξακολουθούν να πραγματοποιούν πολύ χαμηλές πτήσεις καταγράφοντας πτώση 52% καθώς έχουν ταξινομηθεί μόλις 30.507 νέα ΙΧ έναντι 63.532 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα του 2010.
Ωστόσο θα πρέπει να αναφέρουμε πως η αγορά καταγράφει θετικό πρόσημο για πρώτη φορά μέσα στο 2011 γεγονός το οποίο οφείλεται αποκλειστικά στην εφαρμογή του μέτρου της απόσυρσης αλλά και τις γενναίες προσφορές των εισαγωγικών εταιρειών.
Από την άλλη μεριά όμως η πλειονότητα των εμπόρων που ανήκουν σε κάποιο επίσημο δίκτυο αλλά και κάποιοι εισαγωγείς διατηρούν τις επιφυλάξεις τους για την πορεία της αγοράς αλλά και την δυναμικότητα του μέτρου καθώς όπως επισημαίνουν οι καταναλωτές είναι φοβισμένοι και δεν προβαίνουν σε καμία απολύτως αγορά.
Βέβαια η στάση των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο την κατάσταση καθώς απορρίπτουν 9 στις 10 αιτήσεις δανείων για αγορά αυτοκινήτου και μάλιστα στη μία που εγκρίνεται θα πρέπει ο καταναλωτής να καταβάλλει τουλάχιστον το 30% της αξίας του αυτοκινήτου που επιθυμεί να αποκτήσει με μετρητά ώστε να χρηματοδοτηθεί το υπόλοιπο ποσό από κάποια τράπεζα.
Σε επίπεδο έτους πάντως οι πωλήσεις εξακολουθούν να πραγματοποιούν πολύ χαμηλές πτήσεις καταγράφοντας πτώση 52% καθώς έχουν ταξινομηθεί μόλις 30.507 νέα ΙΧ έναντι 63.532 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα του 2010.